Salgsbetingelser

Kjøpsvilkår

Firmaopplysninger

Navn: Dilevka Management AS
Org.nr.: 925 011 010
Postadresse: Grønbergssvingen 12, 7550 Hommelvik

Telefon: 40582234
Mail: info@rom87.no

Retur av varer som er kjøpt i nettbutikken, sendes til Rom87/Dilevka Management AS, Grønbergssvingen 12, 7550 Hommelvik.

 

Generelt

Alle priser oppgitt i nettbutikken er i norske kroner og inkludert 25% merverdiavgift. Prisen som oppgis i kjøpsøyeblikket inkluderer MVA, fakturagebyr og fraktkostnader. Varene kan enten hentes på vårt lager i Svebergvegen 5 eller leveres til hentested med Postnord. Levering kan kun skje til adresser på Norges fastland. Alle handler over kr. 1000,- gir fri frakt.

Etter å ha fullført en ordre vil du motta en ordrebekreftelse på mailadressen du oppgav da du handlet. Dette er kun er oversikt over bestillingen og ikke en garanti for at alle varer er på lager. Når din ordre er godkjent vil man få tilsendt en ny mail med kvittering fra kjøpet. Vær oppmerksom på at du taster inn riktig adresse da man ikke vil motta ordrebekreftelse/kvittering fra om den oppgis feil. Ønsker du å kansellere en ordre må du gi oss beskjed raskt! Vi har kun mulighet å stoppe en ordre før den hentes fra vårt lager. 

Vi tar forbehold om skrivefeil og feil i den elektroniske lagerbeholdningen/utsolgtsituasjoner. Dersom vi mangler deler av din ordre vil vi sende varene vi har på lager og kreditere manglende vare.

Dilevka Management AS er ansvarlig for alle korttransaksjoner gjort gjennom rom87.no. Personer under 18 år må ha tillatelse til å handle i nettbutikken.

Dersom du kontakter Rom87.no via e-post lagres din e-post henvendelse og kontaktinformasjon hos oss, kontakter du Rom87.no via telefon lagres ditt telefonnummer hos oss. Denne informasjonen er nødvendig for å kunne gjennomføre din henvendelse og for å kunne kontakte deg hvis det skulle være behov for oppfølging.

Når du logger inn på Rom87.no vil du på den brukte enheten bli værende innlogget i opptil 365 dager.

 

Betalingsmetoder

Hos oss kan du velge mellom to trygge og sikre betalingsmetoder

Kortbetaling
Vi godtar betaling med Visa/MasterCard/AmEx/ApplePay. Ved kortbetaling blir pengene i første omgang reservert på din konto. Når vi har pakket og klargjort din ordre, trekker vi pengene som allerede er reservert. Stripe er aktøren som håndterer kortopplysningene og er en av verdens størst innen betalingsløsninger for netthandel. De sørger for en trygg håndtering av dine kortopplysninger.

Klarna
Vi samarbeider med Klarna for de som ønsker å få varene før de betaler. Klarna betaler oss og du betaler til dem når du har fått varene eller innen 30 dager fra kjøpsdato. 

 

Leveringsmetoder

I vår nettbutikk kan du velge mellom tre leveringsmetoder

Pakke til hentested – Posntnord MyPack Collect
Dette er en ordinær pakkeforsendelse og vi tilbyr fast lav pris på 99.-. Sendingen er sporbar og leveres til din nærmeste post-i-butikk. Du vil motta hentemelding på SMS/mail så det er viktig å opp gi korrekt mobilnummer og mailadresse når du legger ordren.

Normal leveringstid: 1-5 virkedager fra pakken er sendt fra oss. Avvik kan forekomme, og leveringstiden regnes fra tidspunktet du får kvitteringen fra oss.  
Vi tar forbehold om forsinkelser i perioder med stor pågang hos Postnord.

Hent på vårt lager i Hommelvik – Svebergvegen 5, 7550 Hommelvik
Vi tilbyr våre kunder å hente varen(e) selv på vårt lager i Hommelvik. Dette er selvfølgelig kostnadsfritt.
Din ordre er klar til henting når du mottar mail med kvittering fra godkjent kjøp. Merk: Ordrebekreftelse er ikke gyldig for uthenting av pakker og fungerer kun som en oppsummering av ditt kjøp.

Express dør til dør 
Med express levering garanterer vi levering helt frem til døren din innen 1-2 dager fra bestillingen blir foretatt eller når du måtte ønske i Trondheim, Stjørdal og Malvik for kun kr 89,- per levering.

 

Levering

Dersom vi har pakket feil vare er det viktig at du gir oss beskjed innen 14 dager etter av varen er mottatt. Da vil vi selvfølgelig betale returkostnaden og sende riktig vare så snart det lar seg gjøre. Vi tar forbehold om utsolgtsituasjoner.

Det er viktig at du har kvitteringen på ditt kjøp. Om du har gjeldende ordrenummer for reklamasjon, vil det være bevis for oss at varen er handlet i vår nettbutikk.

 

Reklamasjon

Hvis det er feil/mangler med varen du har kjøpt har du som kunde reklamasjonsrett i 2 år fra du mottok varen. Dette forutsetter at man gir beskjed til oss innen rimelig tid. Vi anbefaler at du tar skriftlig kontakt med oss på mail for å dokumentere hva som er problemet med varen. Bilder av god oppløsning og/eller nærbilder som kan dokumentere feilen vil også bli etterspurt.

OBS! Dersom varen er brukt unormalt mye eller ikke til egnet bruk, faller reklamasjonsretten på 2 år bort.

Dersom du mener varen du har mottatt har feil/mangler så må du ta skriftlig kontakt snarest etter mottak av varen.

 

Bytte, retur og angrerett

Hos rom87.no har du etter loven 14 dagers ubetinget angrerett fra dagen du mottar varen. Da er det viktig at man informerer oss innen de 14 dagene er utløpt. Skulle fristen være ute vil varen(e) returneres til kunde med et fraktgebyr.
Ved uavhentede pakker forbeholder vi oss retten til å belaste deg som kunde et gebyr på 250.- som går til å dekke kostnadene vi har hatt i forbindelse med frakt/ekspedisjon, samt påløpte renter og gebyrer ved fakturakjøp.

På samme måte som det er vårt ansvar at pakken kommer frem til deg, er det ditt ansvar som kunde at pakken kommer tilbake til oss når den returneres. Det betyr at du som kunde er ansvarlig for pakkens innhold frem til vi mottar den. Vi anbefaler derfor å benytte Norgespakke med sporing (170.-) for returforsendelser. Husk å ta vare på sporingsnummer.

  

Retur og angrerett

Hvis du hever hele kjøpet vil du få tilbakebetalt varens verdi innen 14 virkedager etter at vi har mottatt returen. Du vil motta en mail med kvittering fra returen når den er ferdig behandlet. Dersom ordren er betalt med kort vil beløpet tilbakeføres direkte til samme kort som ble benyttet ved kjøp.

For å få tilbakebetalt hele beløpet ved retur/angrerett, skal varen sendes tilbake i samme stand som da du mottok den. Dette innebærer med alle merkelapper hengende på, uten lukt eller merker.
Dersom du returnerer en vare som er brukt, vurderer vi varens verdireduksjon og tilbakebetaler varens brukte verdi. Dersom vi mottar en vare som helt klart bærer preg av bruk og er uten merkelapp så vil ikke denne kvalifisere for tilbakebetaling. 

Angrerettskjema finner du som vedlegg i kvitteringen du har fått på mail. 

 

 

 

 

 

 

 

Kontaktskjema